Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

Demystifying Emotion AI, Robotics AI, and Sentiment Analysis in Customer Relationship Management [Mīkstie vāki]

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: Paperback / softback, 412 pages, height x width: 254x178 mm
  • Izdošanas datums: 13-May-2025
  • Izdevniecība: IGI Global
  • ISBN-13: 9798337318684
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Mīkstie vāki
  • Cena: 201,67 €
  • Grāmatu piegādes laiks ir 3-4 nedēļas, ja grāmata ir uz vietas izdevniecības noliktavā. Ja izdevējam nepieciešams publicēt jaunu tirāžu, grāmatas piegāde var aizkavēties.
  • Daudzums:
  • Ielikt grozā
  • Piegādes laiks - 4-6 nedēļas
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Formāts: Paperback / softback, 412 pages, height x width: 254x178 mm
  • Izdošanas datums: 13-May-2025
  • Izdevniecība: IGI Global
  • ISBN-13: 9798337318684
Citas grāmatas par šo tēmu:
"The objective of the book is to provide a clear, actionable guide for businesses, academics, and marketing professionals on how to leverage Emotion AI, Generative AI and sentiment analysis to ensure effective customer relationship management. The integration of Emotion AI, Robotics AI, and Sentiment Analysis into CRM systems is not only revolutionizing how businesses interact with their customers but also ensuring a more intelligent, empathetic, and data-driven approach to customer relationship management"-- Provided by publisher.