Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Design in Five: Essential Phases to Create Engaging Assessment Practice, Second Edition (Make assessments more relevant, meaningful, and focused on student learning.)

  • Formāts: 248 pages
  • Izdošanas datums: 21-May-2024
  • Izdevniecība: Solution Tree
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781960574114
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 32,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 248 pages
  • Izdošanas datums: 21-May-2024
  • Izdevniecība: Solution Tree
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781960574114
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This second edition of the best-selling, award-winning Design in Five offers new and targeted information for reimagining assessment practices, as well as refined processes and protocols to fully engage learners. Refinements to the original five-phase protocol come from actual experiences of teachers who have engaged with the process. This is the book you need to design and use assessment well.


This book will help K–12 teachers, administrators, and students of teacher preparation courses:
  • Reflect on current assessment practices to determine their effectiveness
  • Learn and implement a five-phase process to design meaningful, relevant assessments that lead to high levels of learning for all
  • Align and design items and tasks to learning goals
  • Design assessments that help students invest in their learning and take action to improve
  • Access numerous reproducible surveys, charts, and sample assessments

Contents:
Introduction
Chapter 1: Defining the Design Process
Chapter 2: Choosing Standards and Planning Engagement
Chapter 3: Analyzing Standards and Constructing Learning Progressions
Chapter 4: Crafting an Assessment Plan
Chapter 5: Creating the Assessment and Gathering the Materials
Chapter 6: Determining Scoring Schemes and Student Investment Strategies
Chapter 7: Collaboratively Engaging in the Assessment Process
Epilogue: Building Hope
Appendix: Reproducibles
References and Resources
Index