Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Design Matters: Logos 01: An Essential Primer for Today's Competitive Market

4.10/5 (104 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 192 pages
  • Sērija : Design Matters
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2007
  • Izdevniecība: Rockport Publishers Inc.
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781616736415
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 23,48 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 192 pages
  • Sērija : Design Matters
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2007
  • Izdevniecība: Rockport Publishers Inc.
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781616736415
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The nuts and bolts of effective logo design.

The design bar is at an all time high for those brave enough to participate in the industry. Today's designers must be clear on all the steps necessary to create work that stands out in an increasingly competitive marketplace. Unfortunately, most design books only focus on type, color, and layout issues. The Design Matters series takes a more in-depth approach, allowing designers to learn not only how to create work that is aesthetically appealing, but that is also strategy-driven and smart.

This book focuses on creating logos, while others in the series dissect brochures, packaging, publications, and letterhead systems. Each book offers all the essential information needed to execute strong designs in concert with beautiful and well-crafted examples, so readers can successfully hit the mark every time.

Introduction 4(2)
What is a LOgo?
6(8)
Planning
14(42)
Setting Strategy
16(10)
Conducting Research
26(14)
Fundamentals of Planning
40(16)
Creating
56(32)
Essential Criteria
58(8)
Creativity and Knowledge
66(22)
Implementing
88(36)
Logo launch
90(10)
Consistent Flexibility
100(12)
Practical Considerations
112(12)
CAse Studies
124(26)
Logo Gallery
150(34)
Consumer
152(6)
Corporate
158(6)
Creative
164(4)
Food and Beverage
168(4)
Media and Entertainment
172(4)
Nonprofit
176(4)
Retail
180(4)
Contributors 184(8)
About Capsule 192
Capsule specialises in brand strategy and identity design services. Since 1999, the Minneapolis, Minnesota firm has lent its distinctive methods and perspectives to the international design community.