Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Design, Selection, and Implementation of Instructional Materials for the Next Generation Science Standards: Proceedings of a Workshop

  • Formāts: 126 pages
  • Izdošanas datums: 02-Apr-2018
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309471121
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 3,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 126 pages
  • Izdošanas datums: 02-Apr-2018
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309471121
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Instructional materials are a key means to achieving the goals of science educationan enterprise that yields unique and worthwhile benefits to individuals and society. As states and districts move forward with adoption and implementation of the Next Generation Science Standards (NGSS) or work on improving their instruction to align with A Framework for K12 Science Education (the Framework), instructional materials that align with this new vision for science education have emerged as one of the key mechanisms for creating high-quality learning experiences for students.





In response to the need for more coordination across the ongoing efforts to support the design and implementation of instructional materials for science education, the National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine convened a public workshop in June 2017. The workshop focused on the development of instructional materials that reflect the principles of the Framework and the NGSS. This publication summarizes the presentations and discussions from the workshop.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Current State of K12 Science Instruction 3 Developing and Selecting Instructional Materials for the NGSS 4 Models for Developing and Distributing Instructional Materials 5 Implementing Instructional Materials for the NGSS 6 Next Steps References Appendix A: Workshop Agenda Appendix B: Biographical Sketches of Committee Members and Presenters Appendix C: Possible Action Items from Small Groups