Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Design and Technology in the Primary School: Case Studies for Teachers

, (University of Surrey, UK)
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 23,78 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The inclusion of technology among the National Curriculum foundation subjects is an exciting , but at the same time somewhat daunting challenge for primary teachers. This series of case studies shows how real teachers across the primmary age range have put design and technology into practice as a focus for their topic work. Through these examples Margaret Rogers and Hind Makiya show what is meant by design and technology in the primary school and how problem solving activiies can be used to fulfil the requirements of the National Curriculum across several subjects. Useful appendices summarize the technology requirements of the National Curriculum and give extra guidance in common areas of difficulty such as the introduction of electricity and the use of electricity and the use of technical lego.
1. Design and Technology in the Primary Curriculum
2. The Early Years
3. Starting in the Classrooms
4. Links with Mathematics
5. Science and Technology
6. Links with Information Technology
7. Whole School Development
8. Topic Planning Conclusion Appendices
Hind Makiya, Margaret Rogers