Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Designing for Newspapers and Magazines

(Liverpool John Moores University, UK)
  • Formāts: 200 pages
  • Sērija : Media Skills
  • Izdošanas datums: 12-Mar-2012
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136589522
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 45,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 200 pages
  • Sērija : Media Skills
  • Izdošanas datums: 12-Mar-2012
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136589522
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A hugely beneficial introduction to students and professionals in print media and design, Designing for Newspapers and Magazines offers guidance on how to produce attractive publications and how to tailor them to their target audience using colour, text placement, typography and images.

Written by an experienced journalist and designer, the book details the elements of good design and provides instruction on how to get the most of computers and computer-aided design.

The book examines a broad range of local and national publications including The Sun, The Daily Mirror and Glamour magazine and explains the reasoning that underpins their design choice, including:











how to set up a new publication





planning an edition of a newspaper or magazine





typography and working with text





working with images and technical production





designing pages and how to use colour





design and journalism ethics





a glossary of journalistic and design terms
List of figures
ix
1 Introduction
1(4)
2 The history and function of design
5(7)
3 Publication style
12(11)
4 Production processes
23(21)
5 Pre-planning and copy tasting
44(9)
6 Designing pages
53(26)
7 Master pages, templates and style sheets
79(4)
8 Typography
83(23)
9 Words in type
106(12)
10 Using pictures
118(19)
11 Using colour
137(8)
12 Publishing ethics
145(15)
13 Design masterclass
160(18)
Glossary 178(7)
Bibliography 185(2)
Index 187
Chris Frost is head of journalism at Liverpool John Moores University. He has worked in journalism for 30 years as a reporter, sub-editor and editor. He is the author of Media Ethics and Self-Regulation and Reporting for Journalists.