Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Designing the User Interface: Strategies for Effective Human-Computer Interaction, Global Edition

3.52/5 (180 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 1 pages
  • Izdošanas datums: 18-Oct-2018
  • Izdevniecība: Pearson Education Limited
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781292153926
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 1 pages
  • Izdošanas datums: 18-Oct-2018
  • Izdevniecība: Pearson Education Limited
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781292153926
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

For courses in Human-Computer Interaction

The Sixth Edition of Designing the User Interface provides a comprehensive, authoritative, and up-to-date introduction to the dynamic field of human-computer interaction (HCI) and user experience (UX) design. This classic book has defined and charted the astonishing evolution of user interfaces for three decades. Students and professionals learn practical principles and guidelines needed to develop high quality interface designs that users can understand, predict, and control. The book covers theoretical foundations and design processes such as expert reviews and usability testing.

By presenting current research and innovations in human-computer interaction, the authors strive to inspire students, guide designers, and provoke researchers to seek solutions that improve the experiences of novice and expert users, while achieving universal usability. The authors also provide balanced presentations on controversial topics such as augmented and virtual reality, voice and natural language interfaces, and information visualisation.

Updates include current HCI design methods, new design examples, and totally revamped coverage of social media, search and voice interaction. Major revisions were made to EVERY chapter, changing almost every figure (170 new colour figures) and substantially updating the references.
Part
1. Introduction
1. Usability of Interactive Systems
2. Universal Usability
3. Guidelines, Principles, and Theories
Part
2. Design Processes
4. Design
5. Evaluation and the User Experience
6. Design Case Studies
Part
3. Interaction Styles
7. Direct Manipulation and Immersive Environments
8. Fluid Navigation
9. Expressive Human and Command Languages
10. Devices
11. Communication and Collaboration
Part
4. Design Issues
12. Advancing the User Experience
13. The Timely User Experience
14. Documentation and User Support (a.k.a. Help)
15. Information Search
16. Data Visualization