Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Designs on the Past: How Hollywood Created the Ancient World

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Screening Antiquity
  • Izdošanas datums: 13-Jul-2018
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780748675654
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 38,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Screening Antiquity
  • Izdošanas datums: 13-Jul-2018
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780748675654
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In the period 1916-1966, during its so-called Golden Age, Hollywood developed a passion for the ancient world and produced many epic movie blockbusters. The studios used every device they could find to wow audiences with the spectacle of antiquity. In this unique study, Lloyd Llewellyn-Jones shows how Hollywood carefully and skilfully created the popular modern perception of the ancient world. He analyses how producers, art directors, costumiers, publicity agents, movie stars, and inevitably, 'a cast of thousands' literally designed and crafted the ancient world from scratch. This lively book offers a technical as well as a theoretical guide to a much-neglected area of film studies and reception studies that will appeal to anyone working in these disciplines.

Key Features:

This is the first study of the mechanisms and ideologies behind the making of epic movies in Hollywood Lavishly illustrated including rare and fascinating marketing material and production stills produced by Hollywood at the time Explores the casting and consequences of movie stars in historical roles Sets a new agenda for exploring the relationship between history and film and between history and visual culture.

Lloyd Llewellyn-Jones is Professor of Ancient History at Cardiff University.
Series Editors' Preface vii
Movie Trailer xi
Opening Credits - Epic, History and Hollywood 1(52)
1 SEE! SEE! SEE! Hollywood Sells the Past
53(75)
2 Illusion Makers: Production Design
128(69)
3 Designer History: Costumes
197(100)
4 Movie Stars: Casting the Epic Past
297(96)
End Credits - Why Cleopatra Winks 393(9)
Bibliography 402(12)
Index 414