Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Developing Effective 16-19 Teaching Skills

  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 15-Oct-2004
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780203463963
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 30,05 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 15-Oct-2004
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780203463963
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Developing Effective 16-19 Teaching Skills aims to enhance the competence of student- teachers in secondary schools and FE college as they confront sixteen to nineteen teaching for the first time. Based around the new standards set out in Qualifying to Teach and the Fento standards, the book will help student- teachers address the different teaching strategies needed to teach post-sixteen students. The book will also appeal to practising teachers who are looking for a fresh perspective. Full of case studies and questions for reflection, this comprehensive textbook includes chapters on:





sixteen to nineteen teaching contextualized effectiveness defined avoiding preconceptions sixteen to nineteen: planning for differentiation subject expertise assessment sixteen to nineteen active learning in the sixteen to nineteen classroom the importance of the tutor role in sixteen to nineteen teaching learning with colleagues: developing a career in sixteen to nineteen teaching.

Emphasizing the minimal attention given to sixteen to nineteen teaching in the Standards for Secondary QTS, the book is organized to prompt trainee teachers to draw more fully on sixteen to nineteen evidence and enhance their competence and confidence in teaching that phase. Trainee college teachers are also given a route to meeting the FENTO standards.
Preface. Acknowledgements. List of abbreviations. 1 Introduction. 2
1619 education contextualized. 3 Effectiveness defined. 4 Avoiding
preconceptions 1619: planning for differentiation. 5 Subject expertise in
1619 teaching. 6 Assessment
1619. 7 Active learning in the 1619
classroom. 8 The importance of the tutor role in 1619 teaching. 9 Learning
with colleagues: developing a career in 1619 teaching. 10 Conclusion.
References.
John Butcher is Staff Tutor in Education at the Open University and a Senior Lecturer in the Centre for Research and Development in Teacher Education.