Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Dictionary of Publishing

  • Formāts: 64 pages
  • Sērija : Oxford Quick Reference Online
  • Izdošanas datums: 21-Mar-2019
  • Izdevniecība: OUP Oxford
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780192558473
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 3,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 64 pages
  • Sērija : Oxford Quick Reference Online
  • Izdošanas datums: 21-Mar-2019
  • Izdevniecība: OUP Oxford
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780192558473

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In over 250 entries, this new dictionary covers all aspects of publishing, ranging from editorial, production, and marketing to digital publishing and design. It provides up-to-date and relevant information on key terms, making it the ideal resource for students and publishing professionals alike.

This new dictionary covers the full range of publishing-related topics, defining terms encountered in the processes of editing, producing, printing, and distributing books and digital content.With entries ranging from proofreading and binding to discoverability and royalties, and covering contemporary areas of publishing such as digital workflow and digital rights management, the dictionary provides easy-to-find and accurate information on key terms and concepts.Comprising over 250 concise and up-to-date A to Z entries, it is an invaluable reference resource for students of publishing, as well as for those currently working in the industry.