Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Die Zukunft der Printmedien

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 28-Jun-2011
  • Izdevniecība: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783642561573
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 43,62 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 28-Jun-2011
  • Izdevniecība: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783642561573

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Digitalisierung und Vernetzung führen zu völlig neuen Möglichkeiten der Erstellung, Verbreitung, Nutzung und Weiterentwicklung gedruckter Medien. Die Online-Medien treten - ausgelöst durch Internet und World Wide Web - gleichberechtigt neben die herkömmlichen Druckerzeugnisse. Werden die neuen Medien die alten Medien verdrängen? Oder wird es eine Neubesinnung auf die Stärken der Printmedien geben, die vielleicht zur Schaffung ganz neuer Verknüpfungen zwischen alten und neuen Medien führt? Experten aus den Buchverlagen, aus dem Zeitungs- und Zeitschriftenbereich und aus den Online-Medien, Autoren und Journalisten analysieren in diesem Band die gegenwärtigen Entwicklungen und zeigen Zukunftsperspektiven auf.
Inhalt/Contents.- 1 Begrüßung und Einführung.- 2 Eine Branche im
Wandel.- 3 Vom Zeitungsverlag zum Medienkonzern.- 4 Die Zukunft der
Zeitungen.- 5 Redaktionsarbeit zwischen Online und Printmedium.- 6
Anzeigengeschäft Online versus Print.- 7 Online-Lexika.- 8 Print on Demand.-
9 Digitalisierung von Bibliotheken eine technische und eine Kulturfrage.-
10 Veränderte das Internet das Verlagsgeschäft?.- 11 Printmedien
Zeitschriften Fachzeitschriften.- 12 Printmedien Zeitschriften Cross Media in
Kids Entertainment.- 13 Printmedium Zeitschriften Programmzeitschriften.- 14
Content Security: Digitale Wasserzeichen.- 15 Die Transformation des Buchs.-
16 Abschlussdiskussion: To Print or Not to Print?.- Liste der Autoren und
Diskussionsteilnehmer.- Programmausschuss.