Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Digging Deeper

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 66,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Experts in social studies and gifted education share strategies for differentiating K-12 social studies. The book offers best-practice lessons that build critical and creative thinking, linking content to NAGC and NCSS standards.

1 Introduction
1(6)
M. Gail Hickey
2 3-D Timelines and Family Trees: Graphic Organizers for Teaching Family and Local History in Elementary Grades
7(18)
M. Gail Hickey
3 Unwrapping Then to Understand Now: Social Studies Differentiation for Gifted Students Grades 3-5
25(20)
Deborah A. Wooten
Bruce Alan Ewing
Kimberly F. McCuiston
4 What Is the Role of Visual Literacy in Increasing Social Studies Learning With Gifted Youth?
45(14)
Mary E. Haas
5 Inquiry Into Egypt and Jordan as Representative Countries in the Middle East: Social Studies Students as Gifted Learners
59(14)
Janie Hubbard
Lois McFadden Christensen
6 Place-Based Learning for Elementary Civic Action
73(14)
Ronald V. Morris
7 Problem-Based Learning for Gifted Students in the Social Studies Classroom
87(14)
Timothy Lintner
Arlene Puryear
8 The Indiana Junior Historical Society: A Model for Civic Engagement
101(20)
Ronald V. Morris
9 How Can Geography Help the Gifted Student Deepen Their Understanding of the Physical and Cultural Environment of America and the World?
121(12)
Mary E. Haas
10 Sounds Around the World: Music as Social Studies Pedagogy
133(18)
Kenneth T. Carano
Jason Armstrong Baker
11 "Chewing" the Scenery: Active Acting for Active, Agile Minds
151(14)
Thomas N. Turner
12 Reaching Higher for Civic Efficacy
165(16)
Robert A. Waterson
Carla Brigandi
13 Global, Gifted, and Geography Education: Thinking Critically and Creatively in the Social Studies
181(18)
Jason Harshman
Abagael Shrader
Benjamin VanVleet
14 Engaging Gifted Students in Historiographical Analysis: Perspectives on Prohibition
199(16)
Michael Lovorn
15 Enabling Gifted Students to Actualize Their Potential Through Social Studies Writing Activities
215(18)
Nefertari Yancie
Jeremiah Clabough
About the Authors 233
M. Gail Hickey, Indiana University Purdue University Fort Wayne.

Jeremiah C. Clabough, University of Alabama.