Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Digital Consumer Management: Understanding and Managing Consumer Engagement in the Digital Environment

(University of Greenwich, UK)
  • Formāts: 254 pages
  • Izdošanas datums: 31-Oct-2023
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000970944
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 254 pages
  • Izdošanas datums: 31-Oct-2023
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000970944
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Integrating consumer behaviour, digital marketing, digital platform management, web analytics, and marketing insights, Digital Consumer Management provides a holistic understanding—from a brand perspective—of the management of consumers and consumption in the digital ecosystem.

Chapters explore the key stakeholders in platform management, the multiple types of platforms used by brands, the various consumer-brand touchpoints, how the platforms are developed and with what goals in mind, managing consumer engagement and activities on these platforms, how the platforms are regulated, and the dark side of digital consumption. Theory is brought to life by practical examples and case studies from across sectors, and reflective questions and activities allow students to critically reflect on their learning.

Providing a comprehensive picture of digital consumption activities, digital consumer behaviour across platforms, and how brands can manage and engage with the digital consumer, this text works as core and recommended reading for students studying digital consumer behaviour, digital marketing, and marketing management. Accompanying online resources include PowerPoint slides and an instructor’s manual.



Integrating consumer behaviour, digital marketing, digital platform management, web analytics and marketing insights, Digital Consumer Management provides a holistic understanding - from a brand perspective - of the management of consumers and consumption in the digital ecosystem.

Recenzijas

Chapter 1 Introduction to digital consumer management

Chapter 2 - The digital consumer

Chapter 3 - Engagement platform

Chapter 4 - Brands on platforms

Chapter 5 Dominant platform developers

Chapter 6 - Third-party platform developers

Chapter 7 Data analytics on digital platforms

Chapter 8 - Regulating digital consumption

Chapter 9 - Dark side of digital consumption

Chapter 10 - Contemporary issues of digital consumption
Emmanuel Mogaji is an Associate Professor in Marketing at the Keele Business School, UK.