Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Digital Marketing Landscape: Creating a Synergistic Consumer Experience

3.43/5 (14 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 102 pages
  • Sērija : ISSN
  • Izdošanas datums: 18-Feb-2021
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781637420355
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 16,39 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 102 pages
  • Sērija : ISSN
  • Izdošanas datums: 18-Feb-2021
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781637420355
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The field of marketing has seen an evolution in how brands communicate with consumers, how consumers communicate with brands, and how consumers communicate with each another. Digital technologies such as mobile phones, the internet, social media, and email and have contribute to what is known as the digital marketing landscape. While the basic principles of marketing have remained the same, the ways in which we accomplish marketing goals has seen significant advancements in recent years. Digital marketing offers unique ways to meet consumers where they are, engage with potential and existing consumers, capture the voice of the consumer; allow consumers to be part of a brands marketing message and narrative. This book is geared towards both students and professionals looking to explore the interconnectedness of digital technologies for marketing and branding purposes. This book offers an overview of the digital marketing landscape and how the various elements of digital work symbiotically.

When the power of an integrated digital strategy is optimized, both consumers and brands benefit. This book will serve as a practical guide for both students and professionals in a variety of settings. Readers will become familiar with terminology, understand how the different areas of digital marketing connect and work together, and gain the knowledge needed to generate valuable and actionable managerial insights for informed decision-making.