nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Innovation and the Power of a Good Idea
2. Business Model Innovation
3. Product Innovation and Design
4. Business Process Innovation
5. The Digital Economy I. Information Search, Exchange and Interactivity
6. The Digital Economy II. Personalization, Mobility, Virtual Communication and Convergence
7. Artificial Intelligence
8. Social Media and Digital Opinion Leadership
9. The Diffusion of Innovation and Product Launch Strategy 10 .Business and Innovation Failure: The Challenges of Reinvention
11. Smart Cities - Smart Homes
12. Digital News Reporting and the New Journalism
13. Creating a Culture of Innovation