Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Disenar un transbordador

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Smithsonian: Informational Text
  • Izdošanas datums: 31-May-2022
  • Izdevniecība: Teacher Created Materials, Inc
  • Valoda: spa
  • ISBN-13: 9781087644363
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 13,01 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Smithsonian: Informational Text
  • Izdošanas datums: 31-May-2022
  • Izdevniecība: Teacher Created Materials, Inc
  • Valoda: spa
  • ISBN-13: 9781087644363
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"How can someone build a spacecraft that can take people and equipment into orbit and still be reusable like an airplane? That's what scientists and engineers had to figure out. When they started work on the space shuttle program, they had a problem to solve. Their solution completely changed space travel"--

In the 1970s, NASA wanted to build a new kind of spacecraft that could be used over and over again. The Space Shuttle Program was born, and NASA engineers and scientists were tasked with designing and creating the first shuttle. Nine years later, the first space shuttle was launched. Learn the history of the Space Shuttle Program and the many issues and problems that the engineers faced. Created in collaboration with the Smithsonian Institution, this Spanish Smithsonian Informational Text builds reading skills while engaging students' curiosity about STEAM topics through real-world examples. Packed with factoids and informative sidebars, it features a hands-on STEAM challenge that is perfect for use in a makerspace and teaches students every step of the engineering design process. Make STEAM career connections with career advice from actual Smithsonian employees working in STEAM fields. Discover engineering innovations that solve real-world problems with content that touches on all aspects of STEAM: Science, Technology, Engineering, the Arts, and Math!


Learn about the challenges NASA engineers and scientists faced when tasked with creating the first space shuttle! This high-interest, Spanish book uses real-world examples to teach how the engineering design process is used to solve problems.