Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Disrupting Ableism and Advancing STEM: Promoting the Success of People with Disabilities in the STEM Workforce: Proceedings of a Workshop Series

  • Formāts: 144 pages
  • Izdošanas datums: 23-May-2024
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309710411
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 22,53 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 144 pages
  • Izdošanas datums: 23-May-2024
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309710411

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

People with disabilities are the largest minority group in the United States. While nothing about science, technology, engineering, and mathematics (STEM) education, jobs, or workplaces would seem to inherently exclude people with disabilities, in practice, stigma and discrimination continue to limit opportunities for disabled people to fully contribute to and be successful in the STEM ecosystem. The planning committee for Beyond Compliance: Promoting the Success of People with Disabilities in the STEM Workforce of the National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine, with funding from the U.S. National Science Foundation, organized a hybrid national leadership summit and virtual workshop series to address and explore issues of accessibility and inclusivity in STEM workplaces. Across the 5 days of workshops, dozens of panelists spoke about their personal and professional experiences of ableism and barriers to full participation in the STEM workforce, as well as identified positive examples of mentorship and efforts to create fully inclusive STEM spaces in education, labs, the private sector, and professional development settings.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Toward Disrupting Ableism and Advancing STEM 3 Centering Disability and Identifying Equity 4 Cultivating Accessible Educational Pathways and Spaces 5 Lived Experiences of Disabled STEM Students 6 Fostering Effective Mentorship in the STEM Ecosystem 7 Understanding Workforce Barriers and Reimagining Access 8 Creating Disability-Inclusive Workforces and Workspaces 9 Reflections and Next Steps Appendix A Agendas Appendix B Planning Committee Member and Speaker Biographies