Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Doing Business in Emerging Markets: Roadmap for Success

  • Formāts: 180 pages
  • Izdošanas datums: 15-Nov-2014
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781631570186
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 9,58 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 180 pages
  • Izdošanas datums: 15-Nov-2014
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781631570186
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Like Advanced Economies and Emerging Markets, the 'flagship' book of the series, from which this book is derived, Doing Business in Emerging Markets recognizes that there is intense competition among emerging markets to capture their share of the global economy. The series addresses questions that are germane to accomplishing this goal. Most important to this end is the study and practice of international business and foreign trade. Undertaking such a study raises many questions which the series will attempt to answer: Why are emerging markets and the firms doing business in them internationalizing so aggressively; and why in the past decade has the pace of internationalization accelerated so rapidly? What competitive advantages do these emerging economies enjoy in comparison to advanced economies, such as the G20, and what are the origins of those advantages? This volume is devoted to presenting the practical aspects and challenges of doing business in global emerging markets.
Acknowledgments xi
Chapter 1 Entering an Emerging Market
1(20)
Chapter 2 The Importance of Market Research and Business Intelligence
21(16)
Chapter 3 Coping With Political and Economic Risks
37(30)
Chapter 4 FCPA: Dealing With Corruption and Crime
67(28)
Chapter 5 Coping With the Global and Emerging Market Crisis
95(28)
About the Authors 123(2)
Advance Quotes for Doing Business in Emerging Markets 125(2)
Notes 127(4)
References 131(18)
Index 149
Marcus Goncalves, Associate Professor of Management, and the International Business Program Chair at Nichols College, Massachusetts, USA.