Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Don't Blame the Tools: The adoption and implementation of managerial innovations

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 08-May-2009
  • Izdevniecība: CIMA Publishing
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780080963716
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 38,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 08-May-2009
  • Izdevniecība: CIMA Publishing
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780080963716
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Those managing organisations are often criticised for being faddish in their use of new management ideas or innovations, too easily falling into the trap of adopting the latest new idea or concept because it is flavour of the month. This research-based report presents an in-depth account and analysis of the adoption and implementation of two popular large-scale managerial innovations in four different organisations. It provides case studies of actual adoption and implementation of the balanced scorecard and programme/project management offices. The study explores the reasons for the adoption of the innovations and how these reasons shape implementation success. The report also provides examples of good practice that practising managers use to improve the implementation of new management practices in their own organisations.
Executive Summary; Introduction: Adoption and Implementation of
Managerial Innovations; Research Aims and Questions; Research Method; Summary
of Case Studies; Discussion of Findings; Summary of Findings; Conclusions;
Implications of Research; Limitation of the Study and Suggestions for Further
Research; References