Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Dots and Boxes Game: Sophisticated Child's Play

4.00/5 (50 ratings by Goodreads)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 36,31 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The strategies for playing Dots and Boxes a paper-and-pencil game that many know from childhood can introduce mathematical game theory, a subject of particular importance in economics. This guide to the game teaches the mathematical underpinnings of strategies that mathematicians have agonized over for decades. Chapters of strategy are interspersed with abundant sample problems and their solutions. Annotation c. Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)

The game of Dots-and-Boxes, the popular game in which two players take turns connecting an array of dots to form squares, or "boxes" has long been considered merely a child's game. In this book, however, the author reveals the surprising complexity of the game, along with advanced strategies that will allow the reader to win at any level of gameplay desired. This book is an essential guide to the game of Dots-and-Boxes and its mathematical underpinnings. Chapters of strategy are interspersed with dozens of sample problems and their solutions. Furthermore, the strategies can be applied to several other games, such as Strings-and-Coins and Nimstring.
Preface ix
Dots-and-Boxes---An Introduction
3(8)
Strings-and-Coins
11(2)
Elementary Chain Counting Problems
13(10)
Advanced Chain Counting
23(4)
Advanced Chain Counting Problems
27(12)
Nimber Values for Nimstring Graphs
39(14)
Elementary Problems with Nimbers
53(6)
More about Nimstring, Arrays, Mutations, Vines, etc.
59(10)
Advanced Nimstring Problems
69(6)
Playing Dots-and-Boxes with Very Close Scores
75(12)
Dots-and-Boxes Problems with Close Scores
87(30)
Unsolved Problems
117(8)
Bibliography 125(2)
Index 127
Elwyn R. Berlekamp