Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Drupal in Libraries: (THE TECH SET(R) #14)

  • Formāts: 128 pages
  • Sērija : Tech Set 14
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2012
  • Izdevniecība: Neal-Schuman Publishers Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781555708306
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 46,59 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 128 pages
  • Sērija : Tech Set 14
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2012
  • Izdevniecība: Neal-Schuman Publishers Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781555708306
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Go step-by-step through the decisions and tasks needed to develop and launch a Drupal-powered site and learn the advantages of the open source approach.
Foreword v
Ellyssa Kroski
Preface vii
Acknowledgments ix
1 Introduction
1(12)
2 Types of Solutions Available
13(8)
3 Planning
21(12)
4 Social Mechanics
33(6)
5 Implementation
39(52)
6 Marketing
91(8)
7 Best Practices
99(8)
8 Metrics
107(8)
9 Developing Trends
115(4)
Recommended Reading 119(4)
Index 123(10)
About the Author 133