Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Dynamics of Advertising

(University of East London, UK), ,
  • Formāts: 300 pages
  • Izdošanas datums: 19-Dec-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134434862
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 68,87 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 300 pages
  • Izdošanas datums: 19-Dec-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134434862

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The authors suggest that advertisments, while important in our daily emotional self-management, are far more closely linked to the pragmatics of everyday life than their symbolic richness might suggest. Recent trends in advertisment content point to an important shift in our relationship to goods that reflects an increasing preoccupation with risk management.

Recenzijas

"Scholarly in approach, the book focuses on such areas as the history of advertising, critiques of the industry, consumer identity and anxiety issues, and social values and behaviors....Written for an academic audience."

List of Figures
vii
Acknowledgements ix
Introduction: `Dynamic and sensuous representations of cultural values'
1(12)
The historical dynamics of the advertising industry
13(18)
The history of advertisements
31(16)
The academic critique of advertising
47(54)
The dynamics of cultural change: Commercial culture in the age of identity
101(38)
Colour section
123(16)
The psychodynamics of advertising
139(22)
Psycho-social categories for the study of everyday life
161(28)
Driven by passion? Car advertisement content 1950-1998
189(18)
Going to market: Banking and the advertising dynamic
207(24)
The democratisation of credit
231(12)
Conclusions: The re-emergence of the rational consumer
243(10)
Appendices 253(16)
Bibliography 269(6)
Index 275


Jackie Botterill, Iain MacRury, Barry Richards