Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Dyslexia: A Practical Guide for Teachers and Parents

3.62/5 (15 ratings by Goodreads)
(University of Durham, UK), ,
  • Formāts: 144 pages
  • Izdošanas datums: 12-Oct-2012
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136630286
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 45,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 144 pages
  • Izdošanas datums: 12-Oct-2012
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136630286
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book focuses on realistic strategies for non-specialists to use when working with pupils who have dyslexia.

It offers detailed, practical guidance on defining and identifying dyslexia, dyslexia in the early and middle years and at secondary school, and worked examples of IEPs. It also discusses providing effective support for the literacy and numeracy hours, raising self-esteem, and working with parents and voluntary organizations. In addition, the authors cover using checklists and assessments, choosing suitable programs and resources, and useful addresses and books.

Teachers and teaching assistants in mainstream classrooms and parents wanting to help their children will find this book invaluable.
Acknowledgements vii
Defining and Identifying Dyslexia
1(26)
Dyslexia in the Early Years
27(15)
Dyslexia in the Middle School Years
42(15)
Dyslexia at Secondary School
57(31)
Raising Self-esteem
88(19)
Working with Parents and Voluntary Organisations
107(14)
References and Resources 121(10)
Index 131


Barbara Riddick is Senior Lecturer in the School of Education at the University of Sunderland and a practicing clinical psychologist with children with learning difficulties. Judith Wolfe taught for many years in mainstream schools with particular responsibility for children with special needs. David Lumsdon is an educational psychologist in Northumberland and coordinates the county's courses on specific learning difficulties.