nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
PART I: BACKGROUND; 1. Introduction;
2. 1961 The Commonwealth Scholarship scheme begins;
3. Student funding and geo-politics; PART II: THE STUDENTS AND THEIR CONTEXTS - THE 1960s AND EARLY 1970s; 4. The scheme gathers pace as the 1960s proceed;
5. Indian Philosophy, Religion and Sanskrit;
6. Sociological and anthropological research;
7. Studying subcontinental history; PART III: THE STUDENTS AND THEIR CONTEXTS IN THE 1970s; 8. Studying architecture and music;
9. Buddhist Studies and Ceylon/Sri Lanka; PART IV: THE STUDENTS AND THEIR CONTEXTS IN THE 1980s AND 1990s; 10. The polarization of the era is reflected in some of the students;
11. Studying art;
12. Studying art the Baroda University Faculty of Fine Arts 1982-5;
13. Studying art the Baroda University Faculty of Fine Arts 1986-89;
14. The scheme moves towards its end: the 1990s; PART V; SPECIAL CASES PERHAPS; 15. Studying science in the subcontinent;
16. Students of South Asian heritage or ancestry; PART VI: REFLECTIONS; 17. Changing motivations over forty years;
18. Learning from Indians and South Asians; Index