nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
1. European Agenda on Migration between progress and challenges: situational overview
2. Migrants in Europe: from a production factor to social actors PART I Immigrants and the labour market: employment opportunities and challenges 3. Hostility in times of labour shortage: controversial attitudes towards labour immigration in Hungary
4. Is talent divide a proper form with which to characterize contemporary migration flows? Evidence from the Portuguese emigration within the European Union PART II Immigrants: an economic resource or a burden? 5. An economic resource or a social problem? European institutions and migrants from the 1950s to the 1970s: the case of Belgium
6. Chinese immigrant entrepreneurs in Italy and England: the cases of Bologna and London
7. Immigration and sustainability of the pay-as-you-go social security system in Italy PART III Immigrant networks, well-being and education 8. Blood, buddies, banks: potential funding sources for starting a new business as perceived by Maghrebi, Filipino and Chinese immigrants in Italy
9. Mothering from afar: the subjective well-being of Eastern European migrants in Italy
10. Free or bounded? Migration, ethnicity, social background and educational choices in four European countries