Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Economics for Managers, Global Edition

3.57/5 (14 ratings by Goodreads)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 27-Feb-2015
  • Izdevniecība: Pearson Education Limited
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781292077789
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 27-Feb-2015
  • Izdevniecība: Pearson Education Limited
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781292077789
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

For one semester MBA Managerial Economics courses

Economics for Managers presents the fundamental ideas of microeconomics and macroeconomics and integrates them from a managerial decision-making perspective in a framework that can be used in a single-semester course.

To be competitive in todays business environment, managers must understand how economic forces affect their business and the factors that must be considered when making business decisions. This is the only book that provides business students and MBAs with a thorough and applied understanding of both micro- and macroeconomic concepts in a way non-economics majors can understand.



The third edition retains all the same core concepts and straightforward material on micro- and macroeconomics while incorporating new case material and real-world examples that relate to todays managerial student.
1. Managers and Economics
2. Demand, Supply, and Equilibrium Prices
3. Demand Elasticities
4. Techniques for Understanding Consumer Demand and Behavior
5. Production and Cost Analysis in the Short Run
6. Production and Cost Analysis in the Long Run
7. Market Structure: Perfect Competition
8. Market Structure: Monopoly and Monopolistic Competition
9. Market Structure: Oligopoly
10. Pricing Strategies for the Firm
11. Measuring Macroeconomic Activity
12. Spending by Individuals, Firms, and Governments on Real Goods and
Services
13. The Role of Money in the Macro Economy
14. The Aggregate Model of the Macro Economy
15. International and Balance of Payments Issues in the Macro Economy