Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Educating Leaders in Sustainability using History

  • Formāts: 225 pages
  • Izdošanas datums: 29-Mar-2023
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527502253
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 128,98 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 225 pages
  • Izdošanas datums: 29-Mar-2023
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527502253

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

History is not typically the discipline of choice for teaching leadership thought for tackling complex environmental problem-solving. This book argues for its inclusion in programs for all ages. It argues that learning how to think in non-linear, non-binary ways - or systems thinking - leads to the successful resolution of such problems. It argues this through the use of historical case studies of the innovation of forest management in Australia and the United States of America. It argues that such problem-solving approaches can be taught from an early age, but can also be learned by leaders of any age. The particular historical context of such problems obviously changes over time, but this book argues that the principles of tackling them do not.
Dr Elizabeth Summerfield is an Honorary Research Fellow in the School of Ecosystem and Forest Sciences at the University of Melbourne (Australia). Her doctoral research examined the practical and thought leadership of Australia's first forest service. She has worked in educational policy, programs and practice across government bodies, universities and non-government agencies. Her work seeks to uncover the less visible influences on successful leadership in the history of natural and national conservation, and to reveal what lessons current leaders may learn from them.