Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Education, history and social change: The legacy of Brian Simon

  • Formāts: 24 pages
  • Sērija : Inaugural Professorial Lecture
  • Izdošanas datums: 03-Oct-2012
  • Izdevniecība: Institute of Education Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781782770015
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 6,26 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 24 pages
  • Sērija : Inaugural Professorial Lecture
  • Izdošanas datums: 03-Oct-2012
  • Izdevniecība: Institute of Education Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781782770015
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Brian Simon, who died in 2002, was the leading and best known historian of education in the United Kingdom and his influence is still felt today. In this inaugural professorial lecture, Gary McCulloch examines the nature and continuing relevance of Simon's legacy to the field. He also discusses the significance of Simon's own relationship with the Institute of Education, especially with regard to the challenge set by Fred Carke in Education and Social Change (1940) and other works. McCulloch concludes by outlining a number of ways of beginning to build on Simon's legacy to the history of education in the changing society of the twenty-first century.