Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Einkauf 4.0: Digitale Transformation der Beschaffung

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : essentials
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2025
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783658469672
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 9,51 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : essentials
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2025
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783658469672

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Durch die Verbreitung von künstlicher Intelligenz (KI) werden die Auswirkungen von Digitalisierung im Beschaffungsumfeld immer greifbarer. In diesem essential wird nun in der 3. Auflage die digitale Transformation des Einkaufs strukturiert beschrieben und mit konkreten Anwendungsmöglichkeiten, auch durch KI, hinterlegt. Zudem wird ein Ansatz zur Entwicklung einer Digitalisierungsstrategie für den Einkauf anhand eines Reifegradmodells aufgezeigt.





Stimmen zur 3. Auflage:





Klare Struktur, praxisnah, zielorientiert. Der Einkauf 4.0-Ansatz hat uns vielfältige wichtige Impulse zur Weiterentwicklung gegeben!





Don Stenden, Director Global Procurement, Autoscout24 Group





Eine kompakte Navigationshilfe für den Dschungel der Digitalisierung und auch für unser Supply Chain Management





Massimo Lorenzini, VP SCM, Webasto SE





 
Grundlagen Einkauf 4.0 und KI.- Zentrale Elemente der digitalisierten
Beschaffung.- Reifegradmodell und Roadmap für den Einkauf 4.0.
Dr. Florian C. Kleemann ist Professor für Supply Chain Management an der Hochschule München und koordiniert dort u. a. das Master-Programm Digital Sustainable Procurement. Zudem agiert er als Unternehmensberater für strategische Beschaffungstransformation.