Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Emotionale Intelligenz im Unternehmen: Chancen und Herausforderungen fur den Mittelstand

, Series edited by
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 14,89 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Emotionale Intelligenz (EQ) im Unternehmen: Wo liegen die ganz speziellen Chancen, aber auch die Herausforderungen für mittelständische Firmen, die dieses Konzept in die Praxis umsetzen möchten? Dieser Fragestellung geht Beatrix Lischka in ihrem vorliegendem Buch auf den Grund.Im einem ersten Schritt wird dem Leser ein grundlegendes Verständnis der emotionalen Intelligenz und ihres Aufbaus aus einzelnen Kompetenzen vermittelt. Wichtig ist dabei zu verstehen, wie das EQ-Profil einer Person durch die individuelle Ausprägung der Kompetenzen beeinflusst wird.An einer Fülle von firmenerprobten Beispielen (u.a. Kundenorientierung, Mitarbeiterführung und -motivation, Innovationstätigkeit) veranschaulicht die Autorin die praktische Umsetzung emotionaler Intelligenz. Für mittelständische Firmen ergeben sich dabei besonders interessante Gestaltungsmöglichkeiten. Aber auch die Probleme, die sich durch fehlende emotionale Intelligenz im Unternehmensalltag ergeben, kommen zur Sprache.Ziel ist es, den Praxisbezug eines betriebswirtschaftlich-psychologischen Themas herzustellen und gleichzeitig dessen Grenzen aufzuzeigen.