Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Emotionalisierung im digitalen Marketing: Erfolgreiche Methoden fur die Marketingpraxis

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 20-Jun-2018
  • Izdevniecība: Schaffer-Poeschel Verlag fur Wirtschaft, Steuern, Recht GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783791043142
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 57,75 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 20-Jun-2018
  • Izdevniecība: Schaffer-Poeschel Verlag fur Wirtschaft, Steuern, Recht GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783791043142
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Die coolen Turnschuhe, das trendige It-Piece, das neueste Smartphone: Über 70% aller Kaufentscheidungen sind emotional begründet. Begeisterte Kunden sind die wertvollste Ressource für Unternehmen. Doch wie lassen sich Kundenbeziehungen emotional gestalten in einer Welt, in der sich Kunden und Verkäufer nicht mehr von Angesicht zu Angesicht begegnen Das Buch erläutert, wie emotionales Marketing im digitalen Zeitalter gelingt.- Kundenbeziehungsmanagement- Produktmanagement- Customer Experience Management- Konsumentenverhalten- Digitales MarketingZu allen Feldern werden anschauliche Fallbeispiele und praxiserprobte Methoden präsentiert.