nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Acknowledgments | |
About the Authors | |
Introduction | |
Teaching as Relationship | |
About This Book | |
Outline of the Book | |
Part I: Conceptual and Historical Foundations | |
1. Examining Child and School Behaviors | |
2. Introducing Critical Constructivism | |
3. Creating a Participatory Classroom Community | |
Part II: The Pedagogies of Constructivism | |
4. Adopting a Caring Pedagogy | |
5. Working Together | |
6. Reflective Teaching | |
Part III: Programs and Practices | |
7. Using Conflict Resolution as Instruction | |
8. Implementing the KEYS Program for Students With E/BD | |
9. Working With Families | |
10. Considering Inclusive Education | |
11. Honoring and Developing Ourselves as Teachers | |
References | |
Index |