nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Preface
Acknowledgments
Chapter 1: Introduction
Chapter 2: Software Engineering Background
Chapter 3: AI Background
Chapter 4: Foundation Models
Chapter 5: AI Model Lifecycle
Chapter 6: System Lifecycle
Chapter 7: Reliability
Chapter 8: Performance
Chapter 9: Security
Chapter 10: Privacy and Fairness
Chapter 11: Observability
Chapter 12: The Fraunhofer Case Study: Using a Pretrained Language Model for Tendering
Chapter 13: The ARM Hub Case Study: Chatbots for Small and Medium Size Australian Enterprises
Chapter 14: The Banking Case Study: Predicting Customer Churn in Banks
Chapter 15: The Future of AI Engineering
References
Index