nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Foreword: Experiences teaching literacy to adult refugee learners
Chapter 1 : The need for a best practices model teaching English literacy to refugees
Chapter 2 : US refugee resettlement process, programs, and services
Chapter 3 : Impact of immigration policy on adult literacy teaching
Chapter 4 : Intercultural communicative competence for refugee learners
Chapter 5 : Community-led gardens as transformative classrooms for adult refugee English learners and families
Chapter 6 : The role of non-governmental organizations supporting adult refugees and families
Chapter 7 : Considerations and strategies for teaching refugee adult English learners
Chapter 8 : A best practices model for teaching refugee adults and families
Chapter 9 : Best practices working with refugees: Concluding thoughts