nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Introduction to English for Young Learners in Asia: Directions for Teacher Education
2. Primary School English Teacher Education in South Korea: Challenges and Future Directions
3. Preparing Future Primary Education English Teachers in Turkey: Innovation in Teacher Education
4. Primary School English Language Education in Kazakhstan: Policy, Preparation, and Practice
5. Needs Analysis of Primary School English Teachers: Implications for Teacher Training in Thailand
6. English for Young Learners in Turkey: Reflections from Pre-Service English Language Teachers
7. Primary English Language Teaching in Bangladesh: Classroom Practices and Teacher Identities
8. Knowledge Base of Teaching English to Young Learners
9. An Evaluative Case Study of a Professional Development Program for Primary School English Teachers in a Rural Region in China
10. In Search of Localized Professional Development for Teaching English Among Primary School Teachers in Japan