Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Entertainment Computing and Serious Games: International GI-Dagstuhl Seminar 15283, Dagstuhl Castle, Germany, July 5-10, 2015, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 9970
  • Izdošanas datums: 05-Oct-2016
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783319461526
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 9970
  • Izdošanas datums: 05-Oct-2016
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783319461526

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The aim of this book is to collect and to cluster research areas in the field of serious games and entertainment computing. It provides an introduction and gives guidance for the next generation of researchers in this field.

The 18 papers presented in this volume, together with an introduction, are the outcome of a GI-Dagstuhl seminar which was held at Schloß Dagstuhl in July 2015. 

Introduction to the GI-Dagstuhl Book on Entertainment Computing and Serious Games.- A Brief History of Games.- Ethical Stewardship: Designing Serious Games Seriously.- The Serious Games Ecosystem: Interdisciplinary and Intercontextual Praxis.- Processes and Models for Serious Game Design and Development.- Taxonomy of Game Development Approaches.- Serious Games Architectures and Engines.- Content Generation for Serious Games.- Games for Learning.- Games for Health.- Serious Games Evaluation: Process, Models and Concepts.- The Experimental Method as an Evaluation Tool in Serious Games Research and Development.- Operationalization and Measurement of Evaluation Constructs.- Personalized and Adaptive Serious Games.- Embodied Interaction in Play: Body-Based and Natural Interaction in Games.- Affective Computing in Games.- Social Network Games.- Pervasive Games.- Storytelling in Serious Games.

Young researchers participating in the GI-Dagstuhl seminar on Entertainment Computing and Serious Games