Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Entre participation sociale, inclusion et littĆ©ratie: Bilan de recherches et d'initiatives pedagogiques aupres des eleves sourds ou ayant une surdite

  • Formāts: 412 pages
  • Izdošanas datums: 09-Oct-2024
  • Izdevniecība: Presses de l'Universite du Quebec
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782760560673
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 28,17 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Entre participation sociale, inclusion et littératie: Bilan de recherches et d'initiatives pedagogiques aupres des eleves sourds ou ayant une surdite
  • Formāts: 412 pages
  • Izdošanas datums: 09-Oct-2024
  • Izdevniecība: Presses de l'Universite du Quebec
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782760560673

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Depuis le dernier Ć©tat de la situation de la formation prĆ©scolaire et scolaire des Ć©lĆØves sourds produit par l’Office des personnes handicapĆ©es du QuĆ©bec en 2005, peu d’informations sur les pratiques professionnelles et enseignantes ont Ć©tĆ© mises de l’avant au QuĆ©bec. Pourtant, sur le plan international, l’inclusion et la participation sociale sont devenues une visĆ©e importante des politiques Ć©ducatives concernant les Ć©lĆØves sourds. En outre, les recherches actuelles soulignent l’importance de la littĆ©ratie comme un enjeu pour le dĆ©veloppement prĆ©coce du langage chez les enfants sourds, ce qui peut favoriser leur participation sociale.Entre participation sociale, inclusion et littĆ©ratie impose une rĆ©flexion, tant pour les professionnels de l’éducation et les parents d’enfants sourds que pour les dĆ©cideurs en matiĆØre d’éducation. L’ouvrage propose de brosser un portrait Ć  jour de la situation de l’éducation et de la formation des personnes ayant une surditĆ©.DivisĆ© en trois parties, il rend compte de diffĆ©rentes recherches en surditĆ© dans les domaines de la participation sociale et de la littĆ©ratie au QuĆ©bec et dans la francophonie ainsi que d’initiatives pĆ©dagogiques quĆ©bĆ©coises pour favoriser l’apprentissage de la langue.