Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 37,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 130 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 29-May-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000595758

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published in 1969, Environmental Studies aims to fill up a major gap by surveying the ground for a structural theory of environmental studies for schools and colleges of education. This is not a handbook or manual of environmental studies but an exercise in curriculum development. It begins by examining the terminology and concepts employed in discussing environmental studies. The historical development of the idea is then traced and the relationship between environment and learning analysed. The conclusions reached from these inquiries are then used as a basis for outlining the aims and organisations of environmental studies courses, and practical application of such programmes is considered. Topical and lucid, this book is a must read for anyone interested to know the basics of environmental studies and also relevant for teachers and educationists.



First published in 1969, Environmental Studies aims to fill up a major gap by surveying the ground for a structural theory of environmental studies for schools and colleges of education. This is not a handbook or manual of environmental studies but an exercise in curriculum development.

Preface 1. Definitions and distinctions
2.
Historical Background
3.
Learning, thinking and the environment 4. Aspects of the curriculum
5.
Possibilities and problems Conclusion Further Reading Bibliography