Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Envisioning the Future of Health Professional Education: Workshop Summary

  • Formāts: 174 pages
  • Izdošanas datums: 18-Apr-2016
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309377805
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 3,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 174 pages
  • Izdošanas datums: 18-Apr-2016
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309377805

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In April 2015, the Institute of Medicine convened a public workshop to explore recent shifts in the health and health care industry and their implications for health professional education (HPE) and workforce learning. This study serves as a follow-up to the 2009 Lancet Commission report on health professions education for the 21st century and seeks to expand the report's messages beyond medicine, nursing, and public health.



Envisioning the Future of Health Professional Education discusses opportunities for new platforms of communication and learning, continuous education of the health workforce, opportunities for team-based care and other types of collaborations, and social accountability of the health professions. This study explores the implications that shifts in health, policy, and the health care industry could have on HPE and workforce learning, identifies learning platforms that could facilitate effective knowledge transfer with improved quality and efficiency, and discusses opportunities for building a global health workforce that understands the role of culture and health literacy in perceptions and approaches to health and disease.

Table of Contents



Front Matter Introduction 1 Building the Health Workforce 2 Curriculum Redesign and Restructuring 3 A Changing Health Workforce 4 Building a Global Health Workforce Appendix A: Workshop Agenda Appendix B: Gaming Arcade Submission Descriptions Appendix C: Abstracts of the April 24, 2015, Webcast Session Appendix D: Speaker Biographical Sketches
Acronyms and Abbreviations xv
Introduction 1(12)
1 Building the Health Workforce
13(12)
2 Curriculum Redesign and Restructuring
25(18)
3 A Changing Health Workforce
43(26)
4 Building a Global Health Workforce
69(26)
Appendixes
A Workshop Agenda
95(8)
B Gaming Arcade Submission Descriptions
103(26)
C Abstracts of the April 24, 2015, Webcast Session
129(12)
D Speaker Biographical Sketches
141