nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Foreword
Acknowledgements
Introduction
Chapter 1: The Intersection of Critical Literacy and Curricular Conversations: Conceiving of Social Justice
Chapter 2: Critical Conversation Curriculum Charts: Intersection of Curriculum as Conversation and Critical Literacy as Transformative Space
Chapter 3: Developing Critical Literacy Lessons Through Meaningful Themes: Planning for Emerging Opportunities
Chapter 4: Interdisciplinary Critical Literacies: Incorporating critical literacy lessons in the disciplines using texts that matter
Chapter 5: International Classrooms: Global Networks and Leading with Hope
Chapter 6: Obstacles to critical literacy planning: Shifting from unit to lesson planning
Chapter 7: Equity-based educational planning: Moving toward Justice and Shared Power
Bibliography
Index
About the Authors