nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Series Preface | xi | ||
One General Principles of Evidence-Based Instruction | 1 | ||
Two Phonological Awareness and Beginning Phonics | 19 | ||
Three Phonics and Sight Word Instruction | 33 | ||
Four Reading Fluency | 52 | ||
Five Vocabulary and Reading Comprehension | 77 | ||
Six Spelling | 120 | ||
Seven Handwriting and Written Expression | 139 | ||
Eight Basic Math Skills | 167 | ||
Nine Math Problem Solving | 193 | ||
Ten The Relevance of Cognitive Abilities to Academic Interventions | 220 | ||
References | 247 | ||
Annotated Bibliography | 280 | ||
Acknowledgments | 283 | ||
About the Authors | 284 | ||
Index | 285 |