Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Ethnography Of Empowerment: The Transformative Power Of Classroom interaction

  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 03-Aug-2005
  • Izdevniecība: Routledge Falmer
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135719487
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 43,82 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 03-Aug-2005
  • Izdevniecība: Routledge Falmer
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135719487

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

his account of teacher research is a study of four first grade classrooms, and the interaction between the teachers and their students. The accounts give examples of "good teaching" and show, through case studies, how the students can
Introduction, Keywords, Organization of the Book, Acknowledgments, 1
Interaction and Teacher Change, 2 The Ethnography of Empowerment, 3
Portraits, 4 Empowering Classroom Practices, 5 The Dialogics of Empowerment,
Suggestions for Further Study, Conclusion, APPENDIX A. TEACHER INTERVIEW,
APPENDIX B. CHILD INTERVIEW, References, Index
Helja Antola Robinson