Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Everyday Virtual and Augmented Reality

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : HumanComputer Interaction Series
  • Izdošanas datums: 18-Feb-2023
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031058042
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 177,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : HumanComputer Interaction Series
  • Izdošanas datums: 18-Feb-2023
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031058042

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This edited book introduces readers to the area of Everyday Virtual and Augmented Reality. With Virtual and Augmented Reality technologies, becoming more pervasive in our homes and workplaces, new use cases and scenarios emerge together with new challenges that need to be addressed. These challenges encompass the design and implementation of appropriate VR/AR applications for ordinary environments that were not built with the explicit intention of supporting VR systems. The everyday/domestic environments present a range of issues that are usually not present in the physical locations purposed for VR and AR use in academic or professional environments, such as constrained spaces, presence of obstacles, absence of instrumentation, social and organizational restrictions etc.





To address the above challenges, we collect the latest work from the Virtual Reality and Augmented Reality research community, by combining the presentation of general definitions and characterization of thefield, of interaction concepts and techniques, of a variety of use cases and areas. The constellation of different environment examples (from education, sport to consumer and marketing), from across the globe and platforms, provide a comprehensive discussion on scientific and engineering methods, which enable the development of VR/AR systems in everyday context.

Preface.- Introduction to Everyday Virtual and Augmented Reality.- XR for Knowledge Work in Everyday Environments.- The Use of MR for Temporal Coordination in Everyday Work Context.- Rotational and Positional Jitter in Virtual Reality Interaction in Everyday VR.- Development and Validation of a Mixed Reality Exergaming Platform for Fitness Training of Older Adults.- Networked Virtual Reality and Enhanced Sensing for Remote Classes and Presentations.- 7 Enhancing Multisensory Experience and Brand Value: Key Determinants for Extended, Augmented, and Virtual Reality Marketing Applications.- Immersive VR Evaluations.- Adaptive Virtual Neuroarchitecture