nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Part I: Expecting More from Experiential Learning
1. A Case for Project Challenges
2. Activating the Sustainable Development Goals (SDGs)
3. Community-Based Partners
4. Mentors, Teachers, and Content Experts
Part II: A Scalable Model
5. Creating a Project Portal
6. PEARL Engagement Framework
7. Leveraging Digital Badges
8. Curricular Versatility
Part III: Partners, Projects, and Students
9. Empowering Women Farmers in Uganda
10. Addressing Vulnerability with Community Technologies in Tanzania
11. Youth Engagement in Nakivale Refugee Settlement, Uganda
12. Transforming Basic Education in Enugu Nigeria
13. Featured Partners and their Engagement with the SDGs
Part IV: Synergies and Broader Impacts
14. STEM Education and Global Climate Change
15. Geospatial Technologies and Open Science
16. NASA Globe and the Sustainable Development Goals
17. Ecorestoration and Regenerative Agriculture
Epilogue: Putting our Partners on the Map
Appendix: Featured Technology-Supported Tools and Resources