Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Exploring a Business Case for High-Value Continuing Professional Development: Proceedings of a Workshop

  • Formāts: 136 pages
  • Izdošanas datums: 13-Apr-2018
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309466387
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 3,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 136 pages
  • Izdošanas datums: 13-Apr-2018
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309466387
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Continuing education, continuing professional development, and high-value continuing professional development exist along a continuum. Continuing education (CE) often is associated with didactic learning methods, such as lectures and seminars, which take place in auditoriums and classrooms, and is often viewed by health professionals as merely a path to maintaining licensure and certification through the accumulation of credits. Continuing professional development (CPD), in contrast, embraces a wider array of learning formats and methods that are driven by learners.





The Global Forum on Innovation in Health Professional Education hosted a workshop in April 2017 to explore the value proposition for CPD. Forum members and workshop participants gathered to learn about innovative CPD programs around the world, to consider the perspectives of those who invest in CPD, and to discuss the business case for CPD. This publication summarizes the presentations and discussions from the workshop.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Outcomes-Based, High-Value CPD from a Business Perspective 3 Putting the Value in High-Value CPD 4 Real-World Business Cases for High-Value CPD 5 The Role of Accrediting and Credentialing Bodies 6 Exploring a Business Case for Investing Entities: Reflections and Next Steps 7 Reflections on the Workshop Appendix A: Workshop Agenda Appendix B: Background Paper for a Workshop on Exploring a Business Case for High-Value Continuing Professional Development Appendix C: Abstracts Appendix D: Speaker Biographical Sketches Appendix E: Forum-Sponsored Products