Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Exploring Silences in the Field of Computer Assisted Language Learning

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Jul-2022
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031065019
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Jul-2022
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031065019

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book is an attempt to pay deliberate attention to some silences on issues of social, cultural, and political importance that have remained unattended in the field of Computer Assisted Language Learning (CALL). Using an analytical framework developed by the French philosopher and cultural theorist Michel de Certeau, the author demonstrates how silences can actively shape the boundaries of a scholarly field. He argues that a “geography of the forgotten” in the field of CALL undermines the transformative and social justice potential of language teaching by using digital technologies. The book will appeal to graduate students, teacher educators, and academic researchers who are looking for fresh perspectives and innovative ideas for integrating technologies into the curriculum and pedagogy of language education.


1 Introduction: Technology, Language Education, and a Geography of Silence
1(18)
2 Technological Determinism Versus Teacher Agency in CALL
19(16)
3 Blue Sky Utopias Versus Capitalist Motives: A Critical Theory of Technology for CALL
35(18)
4 Interrogating the Promise of Temporal Flexibility in CALL
53(16)
5 Emotions in Technology-Mediated Pedagogical Spaces
69(18)
6 Social Media Echo Chambers and Unfulfilled Promises of Democratic Education
87(18)
7 Conclusion: Toward a Critical Hermeneutics of Technology for Language Teacher Education
105(18)
8 Afterword
123(6)
Index 129
Anwar Ahmed is an Assistant Professor in the Department of Languages, Literatures and Linguistics at York University in Toronto, Canada.