Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Facilitating Learning in Practice: a research based approach to challenges and solutions

Edited by (Middlesex University, UK.), Edited by , Edited by
  • Formāts: 86 pages
  • Izdošanas datums: 30-May-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429858321
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 40,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 86 pages
  • Izdošanas datums: 30-May-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429858321
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Many recent high-profile reports have emphasised the need for improvements and innovations in practice-based education for nursing and midwifery students in the UK to ensure safe care delivery.

Adressing the new NMC standards of proficiency for pre-registration nursing, this book presents five significant areas of practice learning for student nurses and midwives in their pre-registration education and provides a guiding resource for practitioners at a time of significant change in the ethos and structure of practice learning. Each chapter provides a short case study and helpful learning points to assist readers in the application of the themes to their own practice.

This concise and accessible book will act as a key stimulus for reflection on the changes in practice learning environments and will provide invaluable guidance on the new roles of Practice Supervisor, Practice Assessor and Academic Assessor. It will be essential reading for all academics and clinical practitioners who support student nurses and midwives with their practice learning.

List of illustrations
vi
Introduction: Taking steps towards a new vision of nursing and midwifery practice learning 1(5)
Dawn A. Morley
Kathy Wilson
Natalie Holbery
1 Comprehensive orientation and socialisation
6(12)
Lynn Quinlivan
Shoba Sookraj-Bahal
Julie Moody
Anne Levincton
Colin Taylor
2 `Helpful others': Recognising support networks for students in the clinical setting
18(14)
Pam Hodge
Alison Dexter
Helen O'Toole
3 Student peer support and learning
32(12)
Kathy Wilson
Nora Cooper
Mauiuna Baron
4 Academic practice partnerships
44(12)
Sinead Mehigan
Laura Pisaneschi
Justin Mcdermott
5 Expansive learning
56(16)
Natalie Holbery
Dawn A. Morley
Joady Mitchell
6 Future recommendations for practice education: Next steps
72(5)
Dawn A. Morley
Kathy Wilson
Natalie Holbery
Index 77
Dawn A. Morley is Postdoctoral Research Fellow at Southampton Solent University.

Kathy Wilson is Associate Professor and Head of Practice-based Learning within the School of Health and Education at Middlesex University, London.

Natalie Holbery is Head of Nurse Education, University College London Hospitals (UCLH).