Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Family-Centered Signed Language Curriculum to Support Deaf Children's Language Acquisition

(California State University, Sacramento), (Rocky Mountain University of Health Professions and California State University, Sacramento)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Sign Languages
  • Izdošanas datums: 24-Aug-2023
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009380737
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Sign Languages
  • Izdošanas datums: 24-Aug-2023
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009380737

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Deaf children experience language deprivation at alarmingly high rates. One contributing factor is that most are born to non-signing hearing parents who face insurmountable barriers to learning a signed language. This Element presents a case for developing signed language curricula for hearing families with deaf children that are family-centered and focus on child-directed language. Core vocabulary, functional sentences, and facilitative language techniques centered around common daily routines allow families to apply what they learn immediately. Additionally, Deaf Community Cultural Wealth (DCCW) lessons build families' capacity to navigate the new terrain of raising a deaf child. If early intervention programs serving the families of young deaf children incorporate this type of curriculum into their service delivery, survey data suggest that it is both effective and approachable for this target population, so the rates of language deprivation may decline.

Deaf children experience language deprivation at alarmingly high rates. This Element presents a case for developing signed language curricula for hearing families with deaf children that are family-centered and focus on child-directed language.

Papildus informācija

This Element demonstrates the need for family-centered sign language curricula, then provides a tutorial for how to create them.
1. Introduction;
2. The Unique Needs of Families with Deaf Children;
3. The Components of a Family-Centered Curriculum;
4. Feedback and Growth;
5. Conclusion; Appendix: How to Create a Family-Centered Curriculum: A Tutorial.