Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Female Muslim Student Experiences in Higher Education: A Narrative Inquiry

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 16-Feb-2024
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031414244
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 130,27 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 16-Feb-2024
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031414244

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This ethnographic study explores the lived experiences and challenges felt by Muslim female students in higher education in the greater District of Columbia, Maryland, and Virginia (DMV) area. It offers narrative case studies as a form of narrative inquiry based on stories of lived experience as a means of capturing dynamic, didactic, and dialectic understandings to promote and enable needed change in higher education. In centering the voices of Muslim female students, this research goes beyond the narrow statistical representation of predefined categories to examine and present the systematic nature and roots of social prejudice.


Chapter 1. Introduction: Setting the Theoretical Framework.- Chapter
2. The Social Construction of the Other: Invisibility and
Surveillance.- Chapter 3. Islamophobia; Discrimination and
Microaggressions.- Chapter 4. Islamophobia Veiled as Impostorism.- Chapter
5. Voice and Belonging.- Chapter 6. Acceptance and Resistance: The
Construction of Lived Realities.- Chapter 7. Dismantling Disinformation and
Stereotypes
Zahra Rafie is Professor of Sociology at Northern Virginia Community College, USA. 

Hemchand Gossai is Associate Dean of Humanities and Social Sciences at Northern Virginia Community College, USA.