Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Fictive questions in the Zhuangzi: A cognitive rhetorical study

(Nanjing Tech University)
  • Formāts: 220 pages
  • Sērija : Figurative Thought and Language 18
  • Izdošanas datums: 15-May-2023
  • Izdevniecība: John Benjamins Publishing Co
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789027250032
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 109,45 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 220 pages
  • Sērija : Figurative Thought and Language 18
  • Izdošanas datums: 15-May-2023
  • Izdevniecība: John Benjamins Publishing Co
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789027250032
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Rhetoric is intimately related to interaction and cognition. This book explores the cognitive underpinnings of rhetoric by presenting a case study of the rhetorical use of interactional structures, namely expository questions and rhetorical questions, in the classical Chinese tradition. Such questions are generally meant to evoke silent answers in the addressee’s mind, thereby involving a fictive type of interaction. The book analyzes fictive questions as intersubjective mixed viewpoint constructions, involving a viewpoint blend of the perspectives of the writer, the assumed prospective readers, and possibly also that of the discourse characters. The analysis further shows that in addition to attention, other late developing human capacities such as mental simulation and perspective taking also have a pivotal role to play in rhetoric, on the basis of which a simulation-based rhetorical model of persuasion is proposed to account for meaning construction in rhetorical practices. The book will influence our understanding of rhetorical practices outside the Western tradition but within the framework of cognitive semantics.